Ο πρώην δήμαρχος Κορδελιού – Ευόσμου, Κλεάνθης Μανδαλιανός, τοποθετήθηκε για τον πρώτο χρόνο θητείας της νέας διοίκησης του δήμου, κρίνοντας πως δεν έχουν προχωρήσει τα έργα ανάπλασης που είχαν εγκριθεί επί θητείας του, την προσπάθεια της διοίκησης να οικειοποιηθεί έργα που δεν ήταν δικά της και αναλύει μία σειρά ζητημάτων που είχαν αρνητικό αντίκτυπο.
Αναλυτικά…

“Καθώς η νέα διοίκηση του Δήμου συμπλήρωσε ήδη ένα χρόνο θητείας, μπορεί πλέον να γίνει κάποια κριτική στο έργο που έπραξε.

Παρέλαβε από την προηγούμενη διοίκηση πολλά εγκεκριμένα χρηματοδοτικά προγράμματα για πληθώρα έργων ανάπλασης στο Δήμο Ελευθερίου Κορδελιού-Ευόσμου, αλλά ακόμα δε γίναμε αυτόπτες μάρτυρες της πραγματοποίησης αυτών ή έστω της έναρξης εκτέλεσης των.
Αντίθετα υπήρχαν κίβδηλοι ισχυρισμοί των διοικούντων ότι ήταν αποκλειστικά δικά τους έργα, μην αναγνωρίζοντας την συμμετοχή της προηγούμενης δημοτικής αρχής και επιχειρώντας να ξεγελάσουν τους δημότες.
Ο Δήμος έχει συνέχεια και ευχόμαστε να ολοκληρωθούν όλα αυτά που ξεκίνησαν παλιά και η τωρινή διοίκηση να παραδώσει στο Δήμο αυτά που δικαιούται, όντας ο δεύτερος μεγαλύτερος Δήμος της Βόρειας Ελλάδας. Εμείς θα είμαστε δίπλα τους σε καθετί σωστό και τίμιο που αποσκοπεί στην πρόοδο αυτού του τόπου, χωρίς αναίτιους διαξιφισμούς και παραπλανητικές υποσχέσεις.
Προς το παρόν, όμως βλέπουμε να μην επιτρέπονται ερωτήσεις επί πολύ καιρό στα Δημοτικά Συμβούλια, να προσβάλλονται αιρετοί από ειδικούς συνεργάτες χωρίς να τους γίνεται παρατήρηση και επίπληξη από τη προεδρεύουσα αρχή, να μην απαντώνται ακόμη γραπτά ερωτήματα για ατοπίες των διοικούντων, να υπάρχει γενικότερα μια αλαζονική στάση της Διοίκησης απέναντι στην Αντιπολίτευση, να υπάρχει πολλάκις μια μονόπλευρη υποστήριξη της μιας κοινότητας του Δήμου έναντι της άλλης, να ξοδεύονται υπέρμετρα ποσά για γιορτινό στολισμό τη στιγμή που υπάρχουν άλλες σοβαρότερες ανάγκες.

Δε θα βαθμολογήσουμε εμείς την τωρινή διοίκηση αλλά θα επισημάνουμε και θα ασκήσουμε κριτική στα λάθη της. Εκείνος που δίνει την τελική βαθμολογία είναι ο λαός του Δήμου, του οποίου δεν είμαστε άρχοντες αλλά υπηρέτες του που επιλεχθήκαμε για να βελτιώσουμε την καθημερινή του ζωή.

ΣΚΕΨΕΙΣ ΠΟΥ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΑΝ ΣΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ(ΠΛΗΡΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟ)”