Με αφορμή την 17μελη ομάδα δημοτικών συμβούλων του δήμου Κορδελιού Ευόσμου, που θα ταξιδέψει στο συνέδριο της ΚΕΔΕ, ο Βασίλης Βόγγαλης, αναφερθηκε σε ένα πολύ σημαντικό γεγονός, που χρήζει ανάδειξης…Με βάση όσα λέχθηκαν στο δημοτικό συμβούλιο, πριν λίγες ημέρες στη Δημοτική Επιτροπή, είχε συζητηθεί θέμα, για μια πολύ γνωστή υπόθεση των τελευταίων ημερών και αφορούσε την οικονομική ενίσχυση οικογένειας, για έξοδα θεραπείας του παιδιού της.
Ενώ αποδεδειγμένα – με όλα τα δικαιολογητικά που προσκομίστηκαν – η οικογένεια του παιδιού που παλεύει για την υγεία του, δικαιούνταν την ενίσχυση, υπήρξε δημοτικός σύμβουλος της διοίκησης – ο Γαβριηλίδης Ιωάννης, όπως αναφέρθηκε το όνομα στο δημοτικό συμβούλιο – που πήρε τον λόγο και ζήτησε να γίνει έρευνα αν θα καλυφθούν τα έξοδα από την ασφάλιση, όπως ανέφερε και πως ήδη γινόντουσαν κινήσεις οικονομικής ενίσχυσης της οικογένειας από συλλόγους και μετά από παρέμβαση της Πουρσανίδου Μαρίας, αντιδημάρχου οικονομικών υπηρεσιών, καθώς και από την στάση όλων, που ψήφισαν θετικά, ψήφισε και ο ίδιος που δημιουργούσε πρόβλημα.
Να θυμίσουμε πως ο ίδιος, έχει δημιουργήσει με παρέμβαση του, σε συνεδρίαση Δημοτικής Επιτροπής και άλλη φορά, σε αντίστοιχο θέμα οικονομικής ενίσχυσης απόρου δημότη.
Αλλά για το ταξίδι των 17 δημοτικών συμβούλων, που θα πάνε στο συνέδριο της ΚΕΔΕ και θα κοστίσει η αποστολή κάποιες χιλιάδες ευρώ, δεν επιθυμεί ο ίδιος να γίνει έρευνα, για να δει ποιος θα παρακολουθήσει το συνέδριο και αν κάποιοι, ίσως, θα πάνε για την εκδρομή.
Ελπίζουμε πως όλοι θα παρακολουθήσουν τις εργασίες όλου του συνεδρίου για να βοηθήσουν με την γνώση και τον δήμο Κορδελιού Ευόσμου.
