Του Κλεάνθη Μανδαλιανού
Μέσα στο πλαίσιο των μετακινήσεων χωρίς λόγο και αιτία, που μόνο ο Δήμαρχος γνωρίζει και ουδέποτε αιτιολογεί, οφείλω να τοποθετηθώ δημόσια για ένα ακόμη περιστατικό που πλήττει τη θεσμικότητα και την αξιοπιστία της Δημοτικής Διοίκησης.
Ως Κλεάνθης Μανδαλιανός, πρώην Δήμαρχος Κορδελιού – Ευόσμου και νυν επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης, δεν μπορώ να παρακολουθώ σιωπηλά τις ατεκμηρίωτες αλλαγές θέσεων εργαζομένων, οι οποίες γίνονται ερήμην των υπηρεσιών και χωρίς καμία λογική υπηρεσιακής ανάγκης.
Για δεύτερη φορά …
μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα, υπάλληλος με πολυετή προσφορά, συνέπεια και επαγγελματισμό , παρά τα προβλήματα υγείας που αντιμετωπίζει, μετακινείται αυθαίρετα από τη θέση του.
Και το μόνο “λάθος” του είναι πως επί της δικής μου θητείας είχε διατελέσει γραμματέας μου.
Αντί η εμπειρία και η συνέπειά του να αξιοποιούνται, χρησιμοποιούνται ως αφορμή για αδικαιολόγητες αλλαγές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι και στις δύο περιπτώσεις ο εργαζόμενος ζήτησε με θεσμικό τρόπο να συναντήσει τον Δήμαρχο, προκειμένου να ενημερωθεί και να εκφράσει τις απόψεις του.
Και στις δύο φορές, ο κ. Αλεξανδρίδης δήλωσε ότι δεν πρόκειται να τον δεχθεί στο γραφείο του, αρνούμενος ακόμη και το αυτονόητο δικαίωμα ενός εργαζομένου να ακουστεί.
Ακόμη πιο ανησυχητικό είναι ότι η πρόσφατη μετακίνηση έγινε χωρίς τη σύμφωνη γνώμη της αρμόδιας Αντιδημάρχου και χωρίς τη θετική εισήγηση του Διευθυντή της υπηρεσίας, γεγονός που εγείρει σοβαρά ερωτήματα για τον τρόπο λήψης αποφάσεων.
Η δημοτική διοίκηση οφείλει να λειτουργεί με διαφάνεια, θεσμικότητα και σεβασμό προς τους εργαζομένους.
Οι άνθρωποι που στηρίζουν με κόπο τον Δήμο δεν μπορούν να αντιμετωπίζονται ως “μετακινήσιμα αντικείμενα”, ανάλογα με τις προσωπικές διαθέσεις ή τις πικρίες του εκάστοτε δημάρχου.
Καλώ τη διοίκηση του κ. Αλεξανδρίδη να επανεξετάσει τις πρακτικές αυτές και να επαναφέρει τον Δήμο στη θεσμική ομαλότητα και στη λογική των υπηρεσιακών αναγκών.
Γιατί ο σεβασμός προς τους ανθρώπους του Δήμου είναι θεμέλιο κάθε σοβαρής διοίκησης.
Και αυτό θα συνεχίσουμε να το υπερασπιζόμαστε.
Ο Κλεάνθης Μανδαλιανος είναι πρώην Δήμαρχος και νυν επικεφαλής της μείζονος αντιπολίτευσης του δήμου Κορδελιού – Ευόσμου
