Επειδή κάποιοι χαίρονται να πετούν λάσπη στον ανεμιστήρα και στην συντριπτική πλειοψηφία των θεμάτων…
γυρίζει πίσω τους, με τα δεδομένα που παρουσιάζονται, καλό είναι να μην προτρέχουν.
Οι λόγοι που το κάνουν;
Η κοινωνία του δήμου μπορεί πολύ εύκολα να τους καταλάβει.
Για αρχή θα κάνουμε μια απλή ερωτηση, για να ξεκινήσουμε από τα βασικά.
Από πόσα μέλη αποτελούνταν η διοίκηση της Τοπικής Οργάνωσης Νέας Δημοκρατίας Κορδελιού Ευόσμου στην θητεία που έληξε;
Για να βοηθήσω, την απάντηση μπορούν να την πάρουν στο δημοτικό συμβούλιο που συνεδριάζει σήμερα.
Υγ: Υπάρχουν τόσα πολλά θέματα σχολιασμού για όσα συμβαίνουν στο δήμο, που κάποιους τους εξυπηρετεί να πηγαίνει η μπάλα στην εξέδρα και προφανώς το ενημερωτικό μέσο μας, δεν την ρίχνει!
