Σήμερα θα πραγματοποιηθεί το πρώτο δημοτικό συμβούλιο, στο δήμο Κορδελιού Ευόσμου, κατά το οποίο η διοίκηση του δήμου δεν θα έχει την πλειοψηφία των δημοτικών συμβούλων, μετά τις ανεξαρτητοποιήσεις που έχουν γίνει, στην διοικούσα παράταξη.
Για όσους/ες δεν παρακολουθούν τα αυτοδιοικητικά τεκταινόμενα του δήμου, θα προβληματιστούν ως προς τον τρόπο που θα διοικηθεί ο δήμος, από την στιγμή που για να ψηφιστεί κάποια πρόταση σοβαρού θέματος, θα πρέπει να υπάρξουν επιπλέον ψήφοι, από την αντιπολίτευση.
Για να δοθεί απάντηση…
στο πως θα λειτουργήσει ο δήμος από εδώ και πέρα, θα κάνουμε έναν παραλληλισμό με τον αθλητισμό.
Στα ομαδικά αθλήματα, παίζει σημαντικό ρόλο η στελέχωση των αναπληρωματικών που κάθονται στον πάγκο και βοηθούν στο χρόνο συμμετοχής που θα τους δοθεί.
Είναι εν γνώσει και των δύο πλευρών η συνεργασία.
Από την μια η κάθε διοίκηση στελεχώνει την ομάδα, για τυχόν τραυματισμούς, κάρτες, αποχωρήσεις και από την άλλη οι αναπληρωματικοί δέχονται οικειοθελώς να συμμετέχουν στο λίγο χρόνο που θα τους δοθεί, για να βγάλουν ασπροπρόσωπη την ομάδα που τους εμπιστεύθηκε.
Κάπως έτσι θα λειτουργήσει ο δήμος. Είναι κοινό γνωστό σε όσους παρακολουθούν τα αυτοδιοικητικά τεκταινόμενα του δήμου, πως υπάρχει ομάδα αναπληρωματικών και έχουν χαρακτηριστεί ως “πάγκος” από τους υπόλοιπους δημοτικούς συμβούλους, πολλές φορές, εδώ και μήνες.
Ελπίζουμε μόνο να παίξουν τον ρόλο τους σε κάποιες αποφάσεις μικρής σημασίας, αλλά στα σοβαρά θέματα που θα προκύψουν στο υπόλοιπο της θητείας της διοίκησης, να “ζυγίσουν” καλά τα δεδομένα προς όφελος των δημοτών.
