Όπως σας είχαμε ενημερώσει στο αρθρο της Παρασκευής Γιατί ο δήμαρχος δεν ανακοίνωσε σήμερα τις αλλαγές στις αντιδημαρχίες; το απόγευμα της ίδιας ημέρας, θα υπήρχε…
συνάντηση της δημοτικής ομάδας της διοίκησης, για να γίνει ευρεία ανάλυση του Λευτέρη Αλεξανδρίδη, δημάρχου Κορδελιού Ευόσμου, του σκεπτικού του, των ανακοινώσεων του, για να βρεθούν -αν γίνεται – ομαλές λύσεις για τους ορισμούς.
Με απόλυτα έγκυρες πληροφορίες, από το περιβάλλον της διοίκησης, στην συνάντηση δεν ήταν παρόντες οι άμεσα εμπλεκόμενοι που τους αφορά το θέμα των αλλαγών, ο Ανέστης Κεχαγιάς και η Σοφία Τριανταφυλλίδου.
Γιατί έλειπαν από την συνάντηση;
Υπήρχε συνεννόηση των δύο αντιδημάρχων, που θα χάσουν την αντιδημαρχία τους, την Δευτέρα με την ανακοίνωση που επίκειται;
Έλειπαν και οι δύο για να δώσουν ένα μήνυμα σε όλη την δημοτική ομάδα;
Η δημοτική ομάδα πήρε τα μηνύματα που έπρεπε;
Η απουσία των δύο προσώπων ήταν για να υπάρξει μεγαλύτερη πίεση ως προς το αποτέλεσμα ή για να δείξουν πως από εδώ και πέρα θα “απομακρυνθούν” με επιλογη τους, από τις δράσεις της διοίκησης;
Όπως και να έχει, ο δήμαρχος και η διοίκηση του δήμου έχει να διαχειριστεί ένα μεγάλο πρόβλημα που θα έπρεπε να το είχε λύσει προ πολλού και να υπάρξουν απλά ανακοινώσεις.
