Σήμερα ανακοινώθηκαν οι νέοι ορισμοί αντιδημάρχων στο δήμο Κορδελιού Ευόσμου, για να λειτουργήσει κανονικά ο δήμος.
Από την μια δεν υπήρχε καμία αγωνία…
για την ανακοίνωση γιατί σας είχαμε ενημερώσει εδώ και ημέρες για τις αλλαγές, από την άλλη δεν ήταν και η καλύτερη εικόνα που εισέπρατταν οι δημότες από την διαχείριση της διοίκησης στο συγκεκριμένο θέμα.
Οι δημότες δεν καταλάβαιναν ήταν προτεραιότητα της διοικησης τα προβλήματα που βιωνουν, αλλά εσω-παραταξιακά θέματα.
Τι έχουμε λοιπόν για σήμερα;
Πήραν Αντιδημαρχία δημοτικοί σύμβουλοι από το Ελευθέριο Κορδελιό, όπως αποκλειστικά σας είχαμε ενημερώσει.
Ποιο το αποτέλεσμα όμως;
Θα αλλάξει η δυσαρέσκεια των δημοτών της περιοχης;
Θα γίνει κάτι ουσιαστικό;
Ή θα μείνει η ενδεχόμενη προσθήκη του προσδιορισμού Ελευθέριο στην ονομασία του δήμου, ως επιτυχία;
Μετά τις σημερινές ανακοινώσεις θα παρατηρήσουμε στα δημοτικά συμβούλια, στην δημοτική ομάδα της διοίκησης, μια ενωμένη παράταξη ως οικογένεια, γιατί πήραν όλοι αυτό που ήθελαν.
Βεβαια εδώ θα πρέπει να σημειωθεί πως αν δεν υπήρχαν οι μέχρι τώρα παραιτήσεις και ανεξαρτητοποιήσεις, δεν θα μπορούσαν να βουλευτούν όλοι και θα υπήρχε άλλη εικόνα για την διοίκηση, αλλά η πολιτική κρίνεται με τα επίκαιρα δεδομένα.
Εμείς από την θέση μας, θα θέλαμε περιμένουμε να λειτουργήσουν άμεσα αυτές οι αλλαγές για το κοινό καλό, γιατί από την μέχρι τώρα θητεία ίσως δεν απέδωσαν όπως έπρεπε οι αντιδημαρχίες, για αυτό έγιναν και οι αλλαγές.
Αυτό όμως προϋποθέτει να αναγνωριστεί και από την δημοτική ομάδα της διοίκησης πως δεν είναι όλα “αγγελικά πλασμένα” για να λειτουργήσει ο δήμος με προτεραιότητα της καλυτέρευση της καθημερινότητας των δημοτών, γιατί υπάρχουν πολλά προβλήματα προς επίλυση όπως το κυκλοφοριακό, η έλλειψη πρασίνου, η έλλειψη σχολείων, η ρύπανση κτλ
