Μετά από την ενημέρωση πως Κλειστό θα παραμείνει το 4ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου – Ο λόγος από την από την Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου έως και την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου, σήμερα εκδόθηκε νέα απόφαση αναστολής λειτουργίας του σχολείου. Αναλυτικά…
Κλειστό θα παραμείνει στις 16 και 17 Φεβρουαρίου το 4ο Νηπιαγωγείο Ευόσμου, μετά από απόφαση του Δημάρχου του Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου, εξαιτίας της σοβαρής βλάβης στον καυστήρα του συστήματος κεντρικής θέρμανσης.
Σύμφωνα με τη δημοτική αρχή, τα τεχνικά συνεργεία εργάζονται ήδη για την αποκατάσταση του προβλήματος από την προηγούμενη Τετάρτη, χωρίς να έχουν ολοκληρωθεί οι εργασίες.
Η απόφαση λήφθηκε σε συνέχεια ενημέρωσης που έλαβε ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, και κρίθηκε αναγκαία για την προστασία της υγείας και της ασφάλειας των νηπίων και του προσωπικού.
Η επαναλειτουργία του σχολείου τοποθετείται, εκτός απροόπτου, στις 18 Φεβρουαρίου.
