Η ερώτηση που υπέβαλε ο Γιώργος Σταυρίδης, πρώην αντιδήμαρχος Παιδείας του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου, στην Ειδική Συνεδρίαση Λογοδοσίας που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου, όπως ενημέρωσε με ανάρτηση του, είναι η εξής..
Στην Ειδική Συνεδρίαση Λογοδοσίας του Δημοτικού Συμβουλίου 25-02-2026 υπέβαλα την εξής ερώτηση: Με την εφαρμογή του Κοινωνικού Συντελεστή έχει αυξηθεί η ακίνητη περιουσία του Δήμου.
Έχει γίνει καταγραφή των ακινήτων που διαθέτει ο Δήμος ( οικόπεδα, διαμερίσματα, καταστήματα και γραφεία );
Πόσα από αυτά έχουν αξιοποιηθεί και πόσα είναι αναξιοποίητα;
