Σήμερα 26/02 την 5η σχολική ώρα, το 15μελές μαζί με όλους τους μαθητές και με τη συνεργασία του Συλλόγου Διδασκόντων έστειλαν το δικό τους ηχηρό μήνυμα.
Τρία χρόνια μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη…
που στέρησε από τη σχολική μας κοινότητα έναν μαθητή, συμμαθητή και φίλο,
τα παιδιά με τις σχολικές τους τσάντες σχημάτισαν το όνομά του και την ημερομηνία του δυστυχήματος στον αύλειο χώρο!
Ένωσαν τα προσωπικά τους αντικείμενα — κομμάτι της καθημερινότητάς τους — για να πουν πως τίποτα δεν ξεχνιέται.
Κράτησαν ενός λεπτού σιγή και με μια φωνή φώναξαν δυνατά:
Παναγιώτη, ζεις!
Γιατί οι άνθρωποι ζουν όσο τους θυμόμαστε.
Γιατί η απουσία γίνεται δύναμη, διεκδίκηση και υπόσχεση.
Παναγιώτη, ζεις.
Από την σελίδα Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων του 1ου Γυμνασίου Ελευθερίου Κορδελιού
