Του Βασίλη Βόγγαλη

” Πρώτα ας παζαρέψουμε κι ύστερα να κλαδέψουμε. Δήμος Πρωταγωνιστής! “

Όπως φαίνεται η τύχη συνεχίζει να ευνοεί τους υποψήφιους της παράταξης της κα. Μανούκα, οι οποίοι ΕΤΥΧΕ να είναι μέτοχοι σε εταιρείες υπηρεσιών…

και απολαμβάνουν την εμπιστοσύνη του κ. Αλεξανδρίδη και των συνεργατών του, σχετικά με τις απευθείας αναθέσεις.

Δεν πιστεύω να είστε τίποτα κακεντρεχείς και να πηγαίνει άλλου το μυαλό σας. Όλα για το καλό του Δήμου γίνονται!

Πρίν από λίγες μέρες ανάρτησα ένα κείμενο που αφορούσε την περίπτωση του υποψήφιου με το ψηφοδέλτιο της κα. Μανούκα, κ. ΜΕΛΙΟΥ, ο οποίος έτυχε να είναι μέτοχος στην εταιρεία ΚΛΑΔΕΜΑΤΟΣ στην οποία έδωσε ο κ. Αλεξανδρίδης τις δύο απευθείας αναθέσεις για την συντήρηση μέρους του πράσινου στις δύο Δημοτικές Ενότητες του Ελευθερίου Κορδελιού και του Ευόσμου.

Είχα αναφέρει τότε, ότι, οι υποψήφιοι με το ψηφοδέλτιο της κα. Μανούκα, μετά από τις εκλογές είχαν τύχη βουνό.

Ε, αυτή η τύχη, για κάποιους συνεχίζεται!

Αυτή τη φορά, βλέπουμε ότι εκτός από τον κ. ΜΕΛΙΟ, μέτοχοι σε ΑΛΛΗ εταιρεία (Green Masters ΙΚΕ) ΚΛΑΔΕΜΑΤΟΣ, έτυχε να είναι και οι κ.κ. Χρήστος Αντίνου Δημοτικός Σύμβουλος και ο αδερφός του Γιώργος Αντίνου, πρωτεργάτης του ψηφοδελτίου της κα. Μανούκα.

Μπορεί να σκεφτεί κάποιος/α, ότι, αν δεν είχε πρωταγωνιστικό ρόλο στις Δημοτικές εκλογές ο κ. Γιώργος Αντίνου και αν ο αδερφός του ο κ. Χρήστος Αντίνου δεν ήταν Δημοτικός Σύμβουλος, θα είχαν σταθεί τόσο τυχεροί ώστε να πάρουν με απευθείας ανάθεση την κοπή ψηλών δέντρων στον Σύνδεσμο Δήμων Δυτικής Θεσσαλονίκης (κοιμητήρια Ευόσμου) όπου ο πρόεδρος είναι Δημοτικός Σύμβουλος του κ. Αλεξανδρίδη;

Εγώ λέω ναι!

Πρώτον: Γιατί στήριξαν το τυχερό ψηφοδέλτιο της κα. Μανούκα. Και

Δεύτερον: Γιατί είχαν την τύχη να λάβουν επιφοίτηση και να δούνε το φώς το αληθινό πολύ γρήγορα στο πρόσωπο του κ. Αλεξανδρίδη.

Δεν τα λές και λίγα αυτά!

Υ.Γ.1. Αλήθεια, με τόσους υποψήφιους στο ψηφοδέλτιο, να είναι μέτοχοι σε εταιρείες ΚΛΑΔΕΜΑΤΟΣ, πως περίμενε η κα. Μανούκα να γλυτώσει το Κλάδεμα ή ίδια;

Υ.Γ.2. Κουίζ: στις επόμενες Δημοτικές εκλογές, οι κ.κ. Γιώργος Αντίνου και Χρήστος Αντίνου ποιόν υποψήφιο Δήμαρχο πιστεύετε ότι θα στηρίξουν;

Ο Βασίλης Βόγγαλης είναι πρώην αντιδήμαρχος της διοίκησης Αλεξανδρίδη που παραιτήθηκε και ανεξαρτητοποιήθηκε, καθώς και πρώην πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων Κορδελιού Ευόσμου