Του Πέτρου Λεμπετλή
Ιστορική στιγμή για τον Δήμο Ευόσμου. Για πρώτη φορά από την ίδρυσή του, δήμαρχος επέλεξε να τοποθετήσει στο γραφείο του …
την κορνιζαρισμένη φωτογραφία του εν ενεργεία, αντί να ακολουθηθεί η καθιερωμένη πρακτική όπου οι φωτογραφίες των πρώην δημάρχων αναρτώνται τιμητικά εκτός της αίθουσας του Δημοτικού Συμβουλίου, ως αναγνώριση της θητείας τους.
Την ίδια στιγμή, έχουν ακουστεί πρόσφατα και σχόλια με απαξιωτικό χαρακτήρα για δομές ψυχικής υγείας, γεγονός που θα άξιζε να αντιμετωπίζεται με μεγαλύτερη προσοχή και αυτοσυγκράτηση στον δημόσιο λόγο, ιδίως απο έναν Δήμαρχο. Γιατί όταν οι συμβολισμοί και οι κινήσεις αποκτούν έντονα προσωπικό χαρακτήρα, είναι εύκολο να προκαλούν παρερμηνείες και σχόλια που ξεφεύγουν από την ουσία.


Ο Πέτρος Λεμπετλής είναι εκδότης και δημοσιογράφος που ασχολείται με θέματα του δήμου Κορδελιού Ευόσμου
