Σε νέα διοικητική σελίδα περνά ο Ιατρικός Σύλλογος Θεσσαλονίκης, καθώς ο Νίκος Μπάτζιος αναλαμβάνει την προεδρία, διαδεχόμενος τον Νίκο Νίτσα μετά την ολοκλήρωση των εκλογών.

Η εκλογική διαδικασία πραγματοποιήθηκε ηλεκτρονικά, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη συμμετοχή στην ιστορία του Συλλόγου. Περισσότερο από το 75% των 5.192 μελών άσκησε το εκλογικό του δικαίωμα, σημειώνοντας σημαντική αύξηση σε σχέση με την προηγούμενη αναμέτρηση.

Η παράταξη ΕΝΟΣΥ-ΝΙΚΙ αναδείχθηκε πρώτη δύναμη με ποσοστό 71,63%, εξασφαλίζοντας ισχυρή παρουσία στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο. Παράλληλα, κατέγραψε υψηλά ποσοστά τόσο στις εκλογές για τον Πανελλήνιο Ιατρικό Σύλλογο όσο και για το Πειθαρχικό Συμβούλιο.

Σε δήλωσή του, ο νέος πρόεδρος ευχαρίστησε τους συναδέλφους που συμμετείχαν στις εκλογές και τόνισε ότι η νέα διοίκηση θα επικεντρωθεί στην αντιμετώπιση των καθημερινών και θεσμικών ζητημάτων που απασχολούν τον ιατρικό κόσμο της Θεσσαλονίκης.