Για περισσότερες από δύο δεκαετίες, το Αθλητικό Πάρκο «Στάδιο – Κολυμβητήριο» άνωθεν του Περιφερειακού παραμένει ένα από τα μεγαλύτερα ανεκπλήρωτα έργα για τον Δήμο Κορδελιού – Ευόσμου. Ένα έργο που έχει εξαγγελθεί, συζητηθεί και υποσχεθεί πολλές φορές, χωρίς όμως να περάσει ποτέ στη φάση της υλοποίησης.
Κατά τη συνάντηση που είχε στο Δημαρχείο Ευόσμου ο δήμαρχος Λευτέρης Αλεξανδρίδης με τον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών Χρίστο Δήμα, το συγκεκριμένο έργο βρέθηκε ψηλά στην ατζέντα των συζητήσεων. Ο δήμαρχος υπογράμμισε ότι ο Δήμος έχει ολοκληρώσει την επικαιροποίηση των απαραίτητων μελετών, καλύπτοντας τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για να προχωρήσει η επόμενη φάση.
Με απλά λόγια, η δημοτική διοίκηση φαίνεται να έχει κάνει όσα όφειλε, προκειμένου το έργο να είναι ώριμο προς χρηματοδότηση. Το ερώτημα πλέον αφορά την κεντρική διοίκηση.
Θα υπάρξει η πολιτική βούληση και η απαιτούμενη χρηματοδότηση ώστε να αποκτήσει η δυτική Θεσσαλονίκη ένα σύγχρονο αθλητικό κέντρο που θα εξυπηρετεί χιλιάδες πολίτες;
Ή θα προστεθεί ακόμη μία συνάντηση στον μακρύ κατάλογο των συσκέψεων, των εξαγγελιών και των φιλικών χτυπημάτων στην πλάτη;
Οι κάτοικοι του Κορδελιού και του Ευόσμου έχουν ακούσει πολλές φορές υποσχέσεις για έργα που θα αλλάξουν την καθημερινότητά τους. Εκείνο που ζητούν πλέον δεν είναι νέες δεσμεύσεις, αλλά συγκεκριμένες αποφάσεις και χρονοδιαγράμματα. Γιατί μετά από είκοσι και πλέον χρόνια αναμονής, το ζήτημα δεν είναι αν υπάρχουν μελέτες. Αυτές υπάρχουν. Το ζήτημα είναι αν υπάρχει πραγματική πρόθεση από την κυβέρνηση να χρηματοδοτήσει και να υλοποιήσει ένα έργο που μπορεί να αναβαθμίσει ουσιαστικά την ποιότητα ζωής στη δυτική Θεσσαλονίκη.
Τσιότσος Αθανάσιος
