Υπόγειο πάρκινγκ Κορδελιού.

Μας ενδιαφέρει μόνο το καλό των δημοτών και η καθαρότητα των διαδικασιών.

Ως κάτοικοι και επισκέπτες στο Ελευθέριο – Κορδελιό έχουμε κουραστεί από τα λόγια. Το κυκλοφοριακό χάος και η έλλειψη στάθμευσης μας ταλαιπωρούν καθημερινά. Τον απλό πολίτη δεν τον ενδιαφέρει αν το πάρκινγκ θα είναι δημοτικό ή αν θα το δουλεύει ιδιώτης. Μας ενδιαφέρει μόνο ένα πράγμα: το καλό των δημοτών και να λειτουργήσει επιτέλους το έργο, είτε το έχει ο Δήμος, είτε το έχει ο ιδιώτης.

Ο Δήμαρχος προεκλογικά υποστήριζε ότι το πάρκινγκ πρέπει να έχει δημόσιο χαρακτήρα, ενώ τώρα επιλέγει τη λύση της παραχώρησης σε ιδιώτη. Αυτή η αλλαγή στάσης είναι δεδομένη.

Όμως, ο ρόλος της δυνατής αντιπολίτευσης δεν είναι να αναλώνεται στο να θυμίζει απλώς τι ειπώθηκε προεκλογικά και τι πράττεται σήμερα. Η στείρα κριτική δεν λύνει το πρόβλημα της στάθμευσης.

Ο πραγματικός και ουσιαστικός ρόλος της αντιπολίτευσης αυτή τη στιγμή είναι να ελέγξει αυστηρά τις διαδικασίες της παραχώρησης. Αν η διοίκηση προχωράει σε συνεργασία με ιδιώτη, η αντιπολίτευση οφείλει να εξετάσει.

Είναι καθαρός ο ιδιώτης; Ή μήπως πρόκειται για κάποιον «ημέτερο» της διοίκησης που ευνοείται φωτογραφικά μέσα από τους όρους του διαγωνισμού.

Είναι διαφανείς οι διαδικασίες; Υπάρχει απόλυτη νομιμότητα στα τεύχη δημοπράτησης ή στήνεται ένα παιχνίδι πίσω από κλειστές πόρτες;

Προστατεύεται το συμφέρον του δημότη; Διασφαλίζεται ένα προσιτό και χαμηλό αντίτιμο για τους μόνιμους κατοίκους και τους επισκέπτες της περιοχής;

Η αντιπολίτευση έπρεπε να πιέζει εδώ και πάρα πολύ καιρό για να ανοίξει το πάρκινγκ. Τώρα που το θέμα βρίσκεται σε εξέλιξη, ας αφήσει τις εύκολες επικοινωνιακές αντιπαραθέσεις. 

Ας κάτσει πάνω από τα χαρτιά και ας εγγυηθεί ότι η διαδικασία θα είναι 100% νόμιμη, καθαρή και προς όφελος της τοπικής κοινωνίας. 

Θέλουμε το έργο ανοιχτό ΤΩΡΑ, για το καλό όλων μας, αλλά χωρίς καμία σκιά!

Τεληωριδης Ιωαννής

Γονέας-Ενεργός Δημότης.

15 χρόνια κλειστό ας λειτουργήσει επιτέλους.