Ολοκληρώθηκαν οι εκλογικές διαδικασίες για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Η΄ Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κορδελιού – Ευόσμου, με τις παρατάξεις να καταγράφουν σημαντικές μεταβολές τόσο σε ψήφους όσο και σε εκπροσώπηση.
Πρώτη δύναμη αναδείχθηκε και πάλι η Ριζοσπαστική Ενωτική Κίνηση – Αυτόνομο Δίκτυο, η οποία ενίσχυσε αισθητά τα ποσοστά της συγκεντρώνοντας 237 ψήφους. Παρά τη σημαντική άνοδο σε σχέση με την προηγούμενη εκλογική αναμέτρηση, η παράταξη διατήρησε τον ίδιο αριθμό εδρών στο νέο Διοικητικό Συμβούλιο.
Ανοδική πορεία κατέγραψε και η ΔΑΚΕ, η οποία αύξησε τόσο τις ψήφους της όσο και την εκπροσώπησή της στο Δ.Σ., εξασφαλίζοντας τρεις έδρες στη νέα σύνθεση του οργάνου.
Θετικό πρόσημο παρουσίασε επίσης η Δημοκρατική Συνεργασία, η οποία ενίσχυσε τη δύναμή της στις κάλπες και διατήρησε την παρουσία της στο Διοικητικό Συμβούλιο με μία έδρα.
Αντίθετα, απώλειες σημείωσε η Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών, η οποία είδε τα εκλογικά της ποσοστά να μειώνονται σημαντικά σε σύγκριση με την προηγούμενη αναμέτρηση, χάνοντας παράλληλα την έδρα που κατείχε στο Δ.Σ.
Τα πλήρη αποτελέσματα της εκλογικής διαδικασίας για το νέο Διοικητικό Συμβούλιο, καθώς και για τους αντιπροσώπους στη ΔΟΕ και την ΕΔΟΘ, ανακοινώθηκαν μετά την ολοκλήρωση της καταμέτρησης των ψήφων της 17ης Ιουνίου 2026.

