Του Δημήτρη Σίτσα

Η υπόσχεση γίνεται πραγματικότητα ξανά και ξανά και ξανά και συνεχίζουμε, δεν σταματάμε.

Για πρώτη φορά στον δήμο μας τελέστηκε ο 1ος λαϊκός αγώνας δρόμου, ο οποίος παρά την υψηλή θερμοκρασία είχε μεγάλη επιτυχία.

Ευχαριστώ όλους τους φορείς που βοήθησαν να στεφθεί με επιτυχία αυτό το αθλητικό γεγονός, από τις υπηρεσίες καθαριότητας και δημοτικής αστυνομίας, τους ηλεκτρολόγους και τους ηχολήπτες, μέχρι τον Τρίτων και τους Live Savers, τα παιδιά της Τροχαίας, αλλά και τον Αντιπεριφερειάρχη κ. Μήτα, αλλά και την Ολυμπιονίκη Μαραθωνίου κ. Πολύζου, που μας τίμησαν με την παρουσία τους.

Φυσικά χωρίς τον καπετάνιο δεν πάμε πουθενά, και ήταν παρών ο δήμαρχός μας, ο Λευτέρης Αλεξανδρίδης, που χωρίς τη συμβολή του και τη βοήθειά του δεν θα γινόταν τίποτα. Δήμαρχέ μου, σε ευχαριστώ.

Αλλά ένα τεράστιο ευχαριστώ θα απονείμω στους ακούραστους συνεργάτες μου, την Αντιδημαρχία Αθλητισμού του δήμου μας, οι οποίοι ήταν οι θεμελιωτές αυτής της μεγάλης επιτυχίας και χωρίς αυτούς δεν θα μπορούσε να βγει εις πέρας αυτή η μεγάλη εκδήλωση.

Από τους φύλακες, τους εθελοντές, τους γυμναστές, μέχρι την απίθανη γραμματειακή υποστήριξη, αλλά και τα υπηρεσιακά γραφεία της Αντιδημαρχίας και τη διευθύντριά μας.

Σας ευχαριστώ όλους θερμά.

Τέτοιες εκδηλώσεις αναδεικνύουν τον δήμο μας, εξυψώνουν το κοινωνικό μας γίγνεσθαι και δίνουν όραμα και ελπίδα στη νέα γενιά του δήμου μας, γιατί αυτοί είναι το μέλλον.

Υ.Γ. Θα βγείτε να πείτε πάλι τα ψεγάδια μας μερικοί, ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ, ή ακόμη και αυτοί που μας κορόιδευαν ότι δεν θα γίνει ποτέ ο λαϊκός αγώνας δρόμου και πολλά άλλα που ακούσαμε, εδώ είμαστε να σας τιμωρούμε με τη διάψευσή σας.

Ο Δημήτρης Σίτσας είναι Αντιδήμαρχος Αθλητισμού του δήμου Κορδελιού Ευόσμου