Του Νίκου Κουγιουμτζή
Μετά από χρόνια που παρέμεναν κλειστά και αναξιοποίητα, δύο δημοτικά αναψυκτήρια περνούν σε μια νέα εποχή.
Το αναψυκτήριο στο Δημοτικό Γήπεδο Ευόσμου (Μαρόκο) και το αναψυκτήριο στο Πάρκο Κυκλοφοριακής Αγωγής έχουν πλέον δημοπρατηθεί και σύντομα θα ανοίξουν τις πόρτες τους.
Στόχος μας είναι οι δημοτικοί χώροι να μην μένουν εγκαταλελειμμένοι, αλλά να αξιοποιούνται προς όφελος των δημοτών, προσφέροντας ζωντάνια, ασφάλεια και ποιοτικές υπηρεσίες σε οικογένειες, αθλητές και επισκέπτες.
**Η πόλη μας αλλάζει, βήμα-βήμα, με ουσιαστικές παρεμβάσεις.**
….Και συνεχίζουμε!

Ο Νίκος Κουγιουμτζής είναι αντιδήμαρχος Οικονομικών του δήμου Κορδελιού Ευόσμου
