Αγανακτισμένοι είναι οι κάτοικοι της οδού Απόλλωνος 11, μπροστά από τη γνωστή αλάνα του Ευόσμου, καθώς οι κάδοι απορριμμάτων έχουν ξεχειλίσει από σκουπίδια εν μέσω καλοκαιριού, δημιουργώντας μια ιδιαίτερα δυσάρεστη και επικίνδυνη κατάσταση για τη δημόσια υγεία.
Σύμφωνα με αποκλειστικές μαρτυρίες κατοίκων της περιοχής, το απορριμματοφόρο έχει να πραγματοποιήσει αποκομιδή από την περασμένη Πέμπτη, με αποτέλεσμα οι κάδοι να έχουν γεμίσει ασφυκτικά και τα απορρίμματα να συσσωρεύονται καθημερινά.
Η έντονη δυσοσμία που επικρατεί στην περιοχή είναι αφόρητη, ενώ οι υψηλές θερμοκρασίες επιδεινώνουν ακόμη περισσότερο την κατάσταση, αυξάνοντας τον κίνδυνο ανάπτυξης μικροβίων και προσέλκυσης εντόμων και τρωκτικών.
Οι κάτοικοι της περιοχής αναφέρουν ότι το πρόβλημα συνδέεται με τη δυσκολία διέλευσης του απορριμματοφόρου από σημείο της οδού Απόλλωνος, περίπου 30 μέτρα χαμηλότερα προς την Αριστοτέλους, όπου έχει χωροθετηθεί θέση στάθμευσης ΑμεΑ.
Σύμφωνα με τις καταγγελίες κατοίκων, υπάλληλοι του Δήμου έχουν αναφέρει επανειλημμένα ότι το απορριμματοφόρο δεν μπορεί να περάσει από το συγκεκριμένο σημείο λόγω της στενότητας του δρόμου και ότι, εφόσον δεν εξασφαλίζεται η διέλευση του οχήματος, δεν πρόκειται να εξυπηρετείται το συγκεκριμένο τμήμα, ακόμη και αν οι κάδοι παραμένουν γεμάτοι και ξεχειλίζουν από απορρίμματα.
Οι κάτοικοι εκφράζουν την έντονη ανησυχία και αγανάκτησή τους, καθώς θεωρούν απαράδεκτο να μένει μια ολόκληρη γειτονιά χωρίς αποκομιδή απορριμμάτων, ιδιαίτερα κατά τη θερινή περίοδο όπου οι υψηλές θερμοκρασίες μετατρέπουν την περιοχή σε πραγματική υγειονομική βόμβα.
