Εντείνονται οι αντιδράσεις μαθητών, Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων, εκπαιδευτικών για την επιλογή του 6ου Γυμνασίου και του 3ο ΓΕΛ Ευόσμου, να γίνουν Ωνάσεια Σχολεία. Οι σημερινές εξελίξεις έχουν ως εξής…

Και σήμερα τα σχολεία τελούν υπό κατάληψη, πραγματοποιήθηκε συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τα δύο σχολεία, που βρίσκονται στον ίδιο χώρο και τέλος πραγματοποιήθηκε πορεία διαμαρτυρίας, από τα συστεγαζόμενα σχολεία προς το δημαρχείο.

Οι κοινότητες των δύο σχολείων κατέθεσαν στον δήμο ψήφισμα διαμαρτυρίας με το οποίο ζητούν την ανάκληση της απόφασης, το οποίο πρωτοκολλήθηκε.

Αξιοσημείωτο είναι πως δεν υποδέχθηκε την αντιπροσωπεία και τους μαθητές κανείς από την δημοτική αρχή.

Οι φωτογραφίες που δημοσιεύονται είναι από τον Θανάση Κοκονά (επικεφαλή της Λαϊκής Συσπείρωσης) και των Συλλόγων, που βρέθηκαν στην κινητοποίηση