Ο Παναγιώτης Χαλκίδης (πρώην διευθυντής για 25 χρόνια από τα 35 χρόνια που εργάστηκε στον δήμο, στους τομείς των Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών και της Καθαριότητας), τοποθετήθηκε στο άρθρο Η τοποθέτηση του Συλλόγου Γονέων του 3ου Λυκείου Ευόσμου στο δημοτικό συμβούλιο, σχετικά με τα όσα έγιναν στο δημοτικό συμβούλιο και τις τοποθετήσεις της διοίκησης για το θέμα.
Αναλυτικά…
“Μια ζωή ραγιάδες, μια ζωή σκυφτούληδες! Με τα δικά μας χρήματα κάνουν μάγκες τους ιδιώτες! Γονείς δεν είναι το πρόβλημα που θα πάει το δικό σας παιδί που δεν θα μπει στο Ωνάσειο σχολείο αλλά ότι με τα δικά σου χρήματα θα υποβαθμίσεις το δικό σου παιδί!! Ξεπουλάνε την Δημόσια Εκπαίδευση! Είδα ένα Δημοτικό Συμβούλιο και ντράπηκα!! Πως θα κοιτάξουν στα μάτια όλοι αυτοί την νεολαία μας και πως θα μπορέσουν επιτέλους να εκφράσουν την προσωπική τους αντικειμενική άποψη χωρίς πολιτικές επιρροές; Όλοι εκεί στην αίθουσα έχουν τελειώσει την υφιστάμενη Δημόσια Εκπαίδευση και όχι Ωνάσεια σχολεία, άρα δεν είναι άξιοι να μας εκπροσωπούν; ΑΙΣΧΟΣ!!!”
