Στο σημερινό άρθρο θα ασχοληθούμε με κάποια πολύ βασικά ερωτήματα, σχετικά με την διαχείριση της διοίκησης του θέματος της μετατροπής του 6ου Γυμνασίου Ευόσμου και του 3ου Λυκείου Ευόσμου σε Ωνάσεια Σχολεία.

Στην ενημέρωση…

που είχε κάνει ο κ. Αλεξανδρίδης στους καθηγητές και τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων, μετά το ταξίδι του στο Υπουργείο Παιδείας, δεν αντέδρασε στην αναφορά του κ. Κόπτση (Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και υπεύθυνος για τα Ωνάσεια σχολεία) πως υπάρχουν 400 κενές θέσεις στις σχολικές εγκαταστάσεις του δήμου.

Το βράδυ της ίδιας ημέρας στο δημοτικό συμβούλιο, στις τοποθετήσεις δημοτικών συμβούλων, Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων και φορέων, αμφισβητήθηκε πως δεν υπάρχουν 400 κενές θέσεις από όλους, όμως ο κ. Αλεξανδρίδης με τα λεγόμενα και την στάση του έδειξε πως υιοθετεί την αναφορά του κ. Κόπτση.

Τα σημαντικά ερωτήματα που προκύπτουν είναι το εξής

Όταν ο κ. Κόπτσης (Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και υπεύθυνος για τα Ωνάσεια σχολεία) βλέπει πως υιοθετείται η αναφορά του, που δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα, πως θα μεταφερθεί η αναγκαιότητα κατασκευής νέων σχολείων;

Όταν οι άνθρωποι της Κυβέρνησης και των Υπουργείων. μαθαίνουν πως υπάρχουν 400 κενές θέσεις στις σχολικές εγκαταστάσεις από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και υπεύθυνος για τα Ωνάσεια σχολεία και από τον κ. δήμαρχο να μην το αμφισβητεί, πως να καταλάβουν το τεράστιο πρόβλημα του δήμου;

Πως θα υπάρξει πίεση και σε επόμενη χρονική στιγμή για την αναγκαιότητα κατασκευών νέων σχολικών μονάδων;

Όταν κάτι λέγεται από τα μικρόφωνα του δημοτικού συμβουλίου, πρέπει να είναι μετά από πολύ σκέψη και οι διατυπώσεις να είναι προσεκτικές, για να μην δημιουργείται άμεσο ή έμμεσο πρόβλημα σε υποθέσεις που απασχολούν τον δήμο. Στην προκειμένη, ελπίζουμε να μην πάει εναντίον του δήμου.