Το ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου Κορδελιού για τα Ωνάσεια σχολεία… «Η αιφνιδιαστική πρόταση μετατροπής των δύο σχολείων του Δήμου Κορδελιού –Ευόσμου σε Δημόσια Ωνάσεια Σχολή αναμφισβήτητα αποτελεί πρόκληση για τον τόπο μας αλλά ταυτόχρονα, γεννά και προβληματισμό. Βόρεια Ελλάδα, με έναν από τους μικρότερους δείκτες γήρανσης στην επικράτεια και με μία μαθητική κοινότητα που αριθμεί περισσότερους από 18.000 μαθητές και μαθήτριες.
Μάλιστα, δεδομένη της πολύ υψηλής ανοικοδόμησης και της συνεπαγόμενης από αυτήν τη συνεχή εγκατάσταση νέων νοικοκυριών στην περιοχή άνωθεν της περιφερειακής οδού, ο αριθμός των μαθητών και των μαθητών είναι δεδομένος ότι θα αυξηθεί ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια.
Αυτά τα δεδομένα δεν είναι απολύτως εύλογο προβληματισμό και ανησυχία στην κοινωνία αλλά και την εκπαιδευτική κοινότητα, την οποία αφουγκράζονται απολύτως ο Δήμαρχος και το Δημοτικό Συμβούλιο Κορδελιού – Ευόσμου. Ταυτόχρονα, σύσσωμο το Δημοτικό Συμβούλιο σταθερά διεκδικεί το Δημόσιο χαρακτήρα της Εκπαίδευσης καθώς και τη δωρεάν και απρόσκοπτη λειτουργία όλων των σχολείων με γενναία κρατική χρηματοδότηση, με σύγχρονα προγράμματα σπουδών και με επαρκείς υποδομές.
Το Δημοτικό Συμβούλιο Κορδελιού –Ευόσμου δεν είναι επί της αρχής αντίθετο στη μετατροπή δύο σχολείων σε Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία. Υπογραμμίζει, ωστόσο, ότι η μετατροπή αυτή δεν μπορεί να γίνει χωρίς ταυτόχρονα βήματα για την αντιμετώπιση του προβλήματος σχολικής στέγης, χωρίς, δηλαδή, τη δημιουργία νέων σχολικών κτιρίων, τουλάχιστον δύο σε αριθμό και μάλιστα με ταχείς διαδικασίες. Προς αυτήν την κατεύθυνση και με έντονα διεκδικητικό χαρακτήρα θα συνεχίσει να πιέζει τους αρμόδιους φορείς της Πολιτείας, ώστε ο Δήμος Κορδελιού –Ευόσμου να πάψει να υφίσταται κατάφωρη αδικία σε σχέση με άλλους δήμους της χώρας.
Παράλληλα, το Δημοτικό Συμβούλιο Κορδελιού –Ευόσμου ζητάει, μέχρι να κατασκευαστούν καινούργια σχολεία, όλοι ανεξαιρέτως οι μαθητές του δήμου μας να συνεχίσουν να φοιτούν στα μέχρι σήμερα σχολεία τους και η κάλυψη των θέσεων στα Δημόσια Ωνάσεια Σχολεία να γίνει αποκλειστικά από μαθητές και μαθήτριες του Δήμου.”
