Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του 4ου Δημοτικού Σχολείου Ευόσμου, με δημοσίευση φωτογραφιών από τις εγκαταστάσεις του σχολείου, προβαίνει σε καταγγελία σχετικά με τη συντήρηση και αποκατάσταση επικίνδυνων σημείων με σπασμένα μάρμαρα στις σκάλες, αφού το συνεργείο που πήγε, έβαλε λίγο τσιμέντο. Αναλυτικά η δημοσίευση…

“Εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης από τον ΔΗΜΟ Κορδελιού – Ευόσμου

Μάλλον κάποιοι υποτιμούν τη νοημοσύνη μας…έχοντας κάνει για πολλοστή φορά χαρτί στην αρμόδια υπηρεσία για τα προβλήματα του σχολείου καθώς επίσης και για την επικινδυνότητα του σημείου με τα σπασμένα μάρμαρα στις σκάλες (πρόσφατα υπήρξε ένα σοβαρό ατύχημα),το μόνο που έκανε το συνεργείο που ήρθε ήταν να βάλει λίγο τσιμέντο σε κάποια σημεία!!!Δυστυχώς δεν υπάρχουν λόγια..