Του Πέτρου Λεμπετλή (δημοσιογράφος που ασχολείται με τα θέματα του δήμου Κορδελιού Ευόσμου)

«Για το αποτέλεσμα της εκλογής του Συμπαραστάτη του Δημότη στον Δήμο Κορδελιού Ευόσμου, η ευθύνη βαραίνει τόσο τη συμπολίτευση όσο και την αντιπολίτευση.

Η συμπολίτευση έπραξε όπως ήθελε, προτείνοντας και στηρίζοντας τη δική της επιλογή. Η αντιπολίτευση, από την άλλη, εμφανίστηκε διχασμένη, με συμβούλους που είτε ακολούθησαν μια δική τους γραμμή είτε απλώς δεν αντέδρασαν. Αν υπάρχουν πραγματικές ενστάσεις ή διαφωνίες, γιατί δεν εκφράστηκαν πιο ξεκάθαρα; Γιατί δεν υπήρξε μια στάση;

Η επιλογή του Παναγιώτη Χαλκίδη, που είχε διοικητική εμπειρία στον δήμο και συμμετείχε στο ψηφοδέλτιο της παράταξης Μανούκα, δεν ήταν μια πρόταση που μπορούσε εύκολα να αμφισβητηθεί. Κι όμως, οι δημοτικοί σύμβουλοι της ίδιας παράταξης δεν την υπερασπίστηκαν και αντί να δηλώσουν ευθέως την αντίθεσή τους, κινήθηκαν με τρόπο που δημιούργησαν ερωτήματα για τις προθέσεις τους.

Αν κάποιοι ήθελαν να εκφράσουν τη διαμαρτυρία τους, είχαν επιλογές: θα μπορούσαν να καταψηφίσουν, να ψηφίσουν λευκό ή να προτείνουν μια εναλλακτική λύση. Δεν το έκανε. Το, λοιπόν, δεν είναι αποκλειστικό αποτέλεσμα της διοίκησης του δήμου, αλλά προκύπτει και από τη στάση που κράτησε η αντιπολίτευση.

Όταν σε μια κρίσιμη διαδικασία οι πολιτικές δυνάμεις δεν αναλαμβάνουν ξεκάθαρη θέση και δεν διεκδικούν ενεργά αυτό που θεωρούν σωστό, τότε το αποτέλεσμα είναι συνυπευθυνότητα. Και σε αυτή την περίπτωση, τόσο η συμπολίτευση όσο και η αντιπολίτευση οφείλουν να κοιτάξουν τη στάση τους και να αναλογιστούν τον ρόλο που έπαιξαν.”