Ο Βασίλης Βόγγαλης, πρώην αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών και Οργάνωσης της διοίκησης Αλεξανδρίδη, ο οποίος έχει παραιτηθεί και ανεξαρτητοποιηθεί, τοποθετήθηκε για την δημοσίευση του Τερζόπουλου Κώστα (το οποίο δημοσιεύσαμε στο άρθρο “Ομόφωνη απόφαση της Κοινότητας Ελευθερίου-Κορδελιού στο καλάθι των αχρήστων;” ) και αναφέρει μεταξύ άλλων πως “ο δήμαρχος αγνοεί τους κατοίκους του Ελευθερίου επιδεικτικά”, ρωτάει την πρόεδρο του ΔΣ Έφη Καπνοπούλου αν πήρε έστω προφορική απάντηση από το Δήμαρχο και να τοποθετηθεί, καθώς και οι Δημοτικοί Σύμβουλοι του Δημάρχου που είναι από το Ελευθέριο-Κορδελιό να τοποθετηθούν δημόσια γι’αυτό το θέμα, για να ξέρει ο κόσμος τις θέσεις τους. Αναλυτικά…
“Για άλλη μία φορά, με Δήμαρχο τον κύριο Αλεξανδρίδη, η παρέλαση στη Δημοτική Ενότητα Ελευθερίου-Κορδελιού, θα γίνει στην οδό Ανδρέα Παπανδρέου στο Κορδελιό.
Οι κάτοικοι στο Ελευθέριο, ζητάνε (δικαίως) να γίνονται παρελάσεις και στην οδό Κωνσταντίνου Καραμανλή.
Ο Δήμαρχος, παρότι είχε υποσχεθεί ότι θα γίνονται παρελάσεις και στο Ελευθέριο, συνεχίζει να αγνοεί τους κατοίκους του Ελευθερίου επιδεικτικά.
Όπως δημοσίευσε στη σελίδα του στο Facebook, ο Σύμβουλος της Δημοτικής Ενότητας Ελευθερίου-Κορδελιού από την παράταξη του Δημάρχου, κύριος Κώστας Τερζόπουλος, στις 18 Φεβρουαρίου 2025 το Διοικητικό Συμβούλιο της Δημοτικής Ενότητας Ελευθερίου- Κορδελιού, έλαβε ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση, τα ζυγά έτη οι παρελάσεις να πραγματοποιούνται στην οδό Ανδρέα Παπανδρέου στο Κορδελιό και τα μονά έτη στην οδό Κωνσταντίνου Καραμανλή στο Ελευθέριο.
Αναφέρει επίσης ότι αυτή η απόφαση τους αγνοήθηκε από τη Διοίκηση και ποτέ δεν έλαβαν απάντηση από το Δήμαρχο.
Η πρόεδρος του Δ.Σ., κυρία Έφη Καπνοπούλου, οφείλει να τοποθετηθεί δημόσια αν πήρε έστω προφορική απάντηση από το Δήμαρχο και αν ναι, τι της είπε.
Η απόφαση να γίνει ξανά η παρέλαση της 25ης Μαρτίου στο Κορδελιό ήταν αποκλειστικά του Δημάρχου;
Δεν το συζήτησε ο Δήμαρχος με τους Δημοτικούς Συμβούλους της παράταξης του;
Την ΟΜΟΦΩΝΗ απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της Δημοτικής Ενότητας Ελευθερίου-Κορδελιού την πέταξε στον κάλαθο των αχρήστων ο Δήμαρχος;
Οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της παράταξη του Δημάρχου έχουν άποψη επί του θέματος ή μόνο ο “Πρωταγωνιστής” Δήμαρχος έχει άποψη;
Να βγούνε οι Δημοτικοί Σύμβουλοι του Δημάρχου και να τοποθετηθούν δημόσια γι’ αυτό το θέμα. Κυρίως όμως, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι από το Ελευθέριο-Κορδελιό.
Οι πολίτες του Ελευθερίου-Κορδελιού πρέπει να γνωρίζουν ποια είναι η δική τους θέση και αν συμφωνούν με αυτή την απόφαση του Δημάρχου.
Ο Δήμαρχος, που προεκλογικά έταζε στους κατοίκους του Ελευθερίου ότι θα προσθέσει στο όνομα του Δήμου το Ελευθέριο, δεν θέλει να γίνεται καμία παρέλαση στη συνοικία τους. Τι εμπαιγμός αλήθεια!
Όσο περνάει ο καιρός, θα ξεμπροστιάζεται όλο και περισσότερο απέναντι στους πολίτες ο Δήμαρχος κύριος Αλεξανδρίδης, για όλα τα παραμύθια που πουλούσε προεκλογικά.
Γιατί όπως λέει ο σοφός λαός “το ψέμα έχει κοντά ποδάρια “
