συζητήσουν τα κοινά προβλήματα και ζητήματα της ευρύτερης περιοχής, σε πολύ καλό κλίμα.

Η ανάρτηση της Νίκης Ανδρεάδου, Δημάρχου Λαγκαδά, σε ανάρτηση σε μέσο διαδικτυακής επικοινωνίας 

«Μεταξύ τυριού και αχλαδιού συζητήσαμε τρέχοντα ζητήματα της αυτοδιοικητικής επικαιρότητας με τους συναδέλφους Δημάρχους εδώ στον φιλόξενο Λαγκαδά. Τα μπορεί να είναι πολλά, η διάθεση για επίλυση τους όμως είναι δεδομένη από όλους. Η ενότητα μπορεί να επιφέρει πολλά θετικά για τις τοπικές μας κοινωνίες και εργαζόμαστε εντατικά και δημιουργικά».