Σήμερα το απόγευμα, Δευτέρα 24 Μαρτίου, ένα 7χρονο αγοράκι από το Κορδελιό χρειάστηκε να μεταφερθεί άμεσα από το σπίτι του στο νοσοκομείο “Γεννηματάς” και για αυτό στήθηκε γέφυρα ζωής, με την συνδρομή της αστυνομίας.
Στην επιχείρηση συμμετείχαν άνδρες της ομάδας Ζ, της ομάδας ΔΙΑΣ και της Τροχαίας, καθώς και ενός περιπολικού που μετέφερε το αγοράκι, για να φτάσει γρήγορα και με ασφάλεια, για να του παρασχεθεί η ιατρική περίθαλψη.
