Χθες, Τετάρτη 26 Μαρτίου, πραγματοποιήθηκε η 5η μικτή συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου Κορδελιού Ευόσμου. Από την έναρξη του, υπήρξε η παρέμβαση επί της διαδικασίας από τον Γιώργο Σταυρίδη (πρώην αντιδήμαρχο Παιδείας στη διοίκηση Μανδαλιανού) σχετικά με την αποστολή των θεμάτων…
Για να γίνει σε όλους, κάθε ημέρα Παρασκευή πριν από το δημοτικό συμβούλιο, η αρμόδια υπηρεσία στέλνει τα θέματα ημερήσιας διάταξης που θα συζητηθεί, με τις ανάλογες εισαγωγές των θεμάτων, για να προλάβουν να ενημερωθούν οι γνωστοί σύμβουλοι επί των θεμάτων και να συζητηθούν και να ψηφιστούν.
Ο πρώην αντιδήμαρχος πήρε τον λόγο και ανέφερε πως οι δημοτικοί σύμβουλοι, την Παρασκευή πήραν 9 θέματα στα μειλ τους και χθες ενημερώθηκαν για τα υπόλοιπα 3 θέματα, χρόνος που δεν είναι ικανός για να μελετηθούν τα επιπλέον θέματα, καταλήγοντας πως από εδώ και πέρα δεν στέλνονται κανονικά τα θέματα, όλη η παράταξη που συμμετέχει θα καταψηφίσει.
Ο Μίμης Κεραμιδάς (πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου) απάντησε πως υπήρχε πρόβλημα με το μειλ του δήμου για αυτό δημιουργήθηκε αυτό το πρόβλημα και ο Λευτέρης Αλεξανδρίδης (δήμαρχος) απάντησε με τη σειρά του όπως “έχει δίκιο ο κ. Σταυρίδης και πρέπει να σταλούν σοβαρά τα θέματα εκεί”.
Η ερώτηση που προκύπτει, από μέρους μας, είναι η εξής.
Αν έρχονται τα θέματα την τελευταία ημέρα και δεν υπάρχει ο απαραίτητος χρόνος για να μελετηθεί θα πρέπει να υπάρξει παύση για να μελετηθεί και να ψηφιστεί στον τόπο ή θα πρέπει να αναβληθεί για την επόμενη συνεδρίαση.
