Tου Πέτρου Λεμπετλή (δημοσιογράφος που ασχολείται με τα θέματα του δήμου Κορδελιού Ευόσμου)
“Αν ένας δήμος επιμένει σε κάθε ανακοίνωση του, να αυτοαποκαλείται «ο δεύτερος μεγαλύτερος της Βόρειας Ελλάδας» αλλά στην πράξη δεν καταφέρνει να προσφέρει τίποτα στους δημότες του, τότε το μόνο που καταφέρνει είναι να υπενθυμίζει πόσο μεγάλα είναι τα προβλήματά του.
Η «μεγαλοπρέπεια» δεν μετριέται σε πληθυσμούς, αλλά σε έργα, σε ποιότητα ζωής και σε διοίκηση που δεν περιορίζεται σε τίτλους και διαφημιστικά σλόγκαν. Όταν η καθημερινότητα είναι προβληματική, οι δρόμοι γεμάτοι λακκούβες και η διαχείριση ανύπαρκτη, τότε η μόνιμη επανάληψη αυτού του χαρακτηρισμού ακούγεται σαν ανέκδοτο.
Και βέβαια, η σύσταση μιας Φιλαρμονικής – όσο θετική κι αν είναι – δεν αποτελεί το θεάρεστο έργο μιας διοίκησης που υποσχόταν να κάνει τον Δήμο πρωταγωνιστή. Γιατί πρωταγωνιστής δεν γίνεσαι με φανφάρες και μπάντες, αλλά με ουσιαστικές παρεμβάσεις που βελτιώνουν τη ζωή των πολιτών.
Όταν όλα τα άλλα είναι στον «πάτο», η μουσική δεν αρκεί για να καλύψει τη σιωπή των ανύπαρκτων έργων.”
