Η Κοινότητα Ελευθερίου Κορδελιού αποτίει φόρο τιμής, στους 353.000 νεκρούς Ποντίους
Εν όψει της 19ης Μαΐου, ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, η πρόεδρος Έφη Καπνοπούλου και το κοινοτικό συμβούλιο Ελευθερίου – Κορδελιού τιμούν την μνήμη των 353.000 αθώων νεκρών, θύματα συστηματικής εξόντωσης από τον Τουρκικό Εθνικισμό. Την 19η Μαΐου του 1919, ο Κεμάλ Ατατούρκ αποβιβάστηκε...
