Συνεχίζονται τα προβλήματα λειτουργίας σηματοδοτών σε δύο σημεία του Ευόσμου
Συνεχίζει να υπάρχει το πρόβλημα με τους σηματοδότες επί της κεντρικής οδού Μεγάλου Αλεξάνδρου, σε δύο σημεία, που δυσκολεύει πολύ την κυκλοφορία τόσο των οχημάτων, όσο και των πεζών που δεν έχουν τον απαραίτητο χρόνο για την διέλευση τους. Στην μία περίπτωση..
