Εννέα σχολεία του Δήμου Κορδελιού Ευόσμου στο πρόγραμμα Ανακαίνισης «Μαριέττα Γιαννάκου»
Συνολικά εννέα σχολεία του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου εντάχθηκαν στη δεύτερη σύμβαση για το πρόγραμμα Ανακαίνισης Σχολικών Κτιρίων «Μαριέττα Γιαννάκου», η οποία υπεγράφη από τα συναρμόδια υπουργεία, την Ελληνική Ένωση Τραπεζών, ως εντολοδόχο των τεσσάρων δωρητριών Τραπεζών και την «Κτιριακές Υποδομές ΑΕ». Πρόκειται για τα εξής σχολεία…
