Δήλωση του Λευτέρη Αλεξανδρίδη για την Γενοκτονία των Ποντίων
Με αφορμή τη σημερινή επέτειο της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, ο δήμαρχος Κορδελιού – Ευόσμου, Λευτέρης Αλεξανδρίδης, προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση:
Με αφορμή τη σημερινή επέτειο της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, ο δήμαρχος Κορδελιού – Ευόσμου, Λευτέρης Αλεξανδρίδης, προχώρησε στην ακόλουθη δήλωση:
Η Ένωση Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων Δήμου Κορδελιού Ευόσμου «Αριστοτέλης» τιμά με βαθύ σεβασμό και συγκίνηση τη μνήμη των 353.000 θυμάτων της Γενοκτονίας των Ποντίων.
Με απόλυτη επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι εργασίες της Ετήσιας Γενικής Συνέλευσης της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας (ΕΣΕΕ), που έλαβε χώρα στις 16 και 17 Μαΐου στον Πύργο Ηλείας.
Πολεοδομικό Κορδελιού- Ευόσμου: ανάπτυξη ή ζημίες στους Δημότες. Θα ενδιαφερθεί το πολιτικό προσωπικό να γίνουν διορθώσεις; Ή θα συνεχίσει η υποβάθμιση; Το Τοπικό Πολεοδομικό Σχέδιο (ΤΠΣ) του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου δεν είναι ένα κομματικό ζήτημα.
Στη σύλληψη ενός 30χρονου οδηγού προχώρησαν τα ξημερώματα αστυνομικοί της Τροχαίας Θεσσαλονίκης, έπειτα από επικίνδυνη οδήγηση στον Περιφερειακό δρόμο της πόλης.
Σκηνές έντονου εκφοβισμού και βίας εκτυλίχθηκαν το βράδυ της Κυριακής (17/5) στην περιοχή του Ευόσμου Θεσσαλονίκης, με θύμα έναν 22χρονο άνδρα.
Ο Σύλλογος Ποντίων Ευόσμου «Παναγία Κρεμαστή» σας προσκαλεί σε μια ιδιαίτερα συγκινητική μουσικοθεατρική εκδήλωση, αφιερωμένη στη 19η Μαΐου – Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.
Στη ζωή και στην επαγγελματική μου πορεία έμαθα ότι η μεγαλύτερη αξία ενός ανθρώπου είναι η ελευθερία να ορίζει τον εαυτό του και ο σεβασμός σε όσα πιστεύει.
Εκτεταμένες εργασίες συντήρησης και αποκατάστασης των συστημάτων βυθιζόμενων κάδων πραγματοποιούνται στο Δήμο Κορδελιού – Ευόσμου. Οι εργασίες αφορούν το σύνολο των συστημάτων βυθιζόμενων κάδων που λειτουργούν στον δήμο και περιλαμβάνουν σχολαστικό καθαρισμό τόσο των κάδων όσο και της τάφρου, καθώς και πλήρη συντήρηση των ηλεκτρονικών, μηχανικών και...
Αυτή είναι η κατάσταση στο πεζοδρόμιο της οδού Ελευθερίας, στη Νέα Πολιτεία Ευόσμου. Αναρωτιέμαι πραγματικά αν οι υπεύθυνοι του Δήμου περπατούν ποτέ στις γειτονιές μας ή αν κινούνται μόνο γύρω από την πλατεία και τα σημεία όπου γίνονται εκδηλώσεις και φωτογραφίσεις. Μπορεί άραγε από αυτό το σημείο...
