Βράβευση 164 αθλητών/τριών και 11 σωματείων από τον δήμο Κορδελιού Ευόσμου
Σε μία μεγάλη γιορτή του αθλητισμού ο Δήμος Κορδελιού – Ευόσμου βράβευσε τους αθλητές και τις αθλήτριες καθώς και τα αθλητικά σωματεία του δήμου που πέτυχαν διακρίσεις κατά την περσινή χρονιά. Στην τελετή βράβευσης, η οποία πραγματοποιήθηκε δια της Αντιδημαρχίας Αθλητισμού στο κατάμεστο από κόσμο Πολυλειτουργικό Κέντρο...
