Βόγγαλης: “Ο δήμαρχος βάζει τον δήμο ΞΑΝΑ σε δεύτερη μοίρα;”
Ο Βασίλης Βόγγαλης, πρώην αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών και Οργάνωσης της διοίκησης Αλεξανδρίδη, ο οποίος έχει παραιτηθεί και ανεξαρτητοποιηθεί, τοποθετήθηκε για την αλλαγή ημέρας του δημοτικού συμβουλίου, για την απουσία για ακόμη μία φορά ανακοινώσεων – ερωτήσεων από την συνεδρίαση της Τρίτης 18/2, για τον κανονισμό λειτουργίας του...
