Η κριτική του Μανδαλιανού για τον πρώτο χρόνο θητείας της διοίκησης
Ο πρώην δήμαρχος Κορδελιού – Ευόσμου, Κλεάνθης Μανδαλιανός, τοποθετήθηκε για τον πρώτο χρόνο θητείας της νέας διοίκησης του δήμου, κρίνοντας πως δεν έχουν προχωρήσει τα έργα ανάπλασης που είχαν εγκριθεί επί θητείας του, την προσπάθεια της διοίκησης να οικειοποιηθεί έργα που δεν ήταν δικά της και αναλύει...
