Τα έργα και οι ανάγκες του Δήμου παρουσιάστηκαν στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστο Δήμα
Τα έργα και τις ανάγκες του Δήμου Κορδελιού – Ευόσμου παρουσίασε στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστο Δήμα, ο δήμαρχος, Λευτέρης Αλεξανδρίδης Ιδιαίτερη μνεία έγινε κατά τη διάρκεια της συνάντησης στο Αθλητικό Πάρκο «Στάδιο – Κολυμβητήριο» άνωθεν του Περιφερειακού Τα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη στον Δήμο...
