Ο Παναγιώτης Καμπαρούδης, εφόσον ανέλαβε και το τμήμα της Πολιτικής Προστασίας, απάντησε στην ερώτηση της Μαρίας Μανούκα, που δημοσιεύτηκε στο άρθρο Μανούκα: “Αν γίνει μεγάλος σεισμός ως διοίκηση όπως θα προστατεύσετε τον κόσμο”; όσο αφορά την αρχή του ενδεχόμενου μεγάλου σεισμού, κατά πόσο είμαστε έτοιμοι και τι θα κάνει η δημοτική σε αυτό το ενδεχόμενο ως εξής…
Δεν υπάρχει απάντηση. Εκεί που έγιναν καταστροφές έγιναν καταστροφές και προσπαθούμε να το διαχειριστούμε μετά. δεν είμαι έτοιμος και δεν μιλάμε μόνο για τον δήμο Δεν είμαστε έτοιμοι και για μεγάλες φυσικές καταστροφές. Παράδειγμα είδαμε στη Βαλένθια τι ήταν οι προετοιμασμένοι σύμφωνα με τα δικά τους δεδομένα ή με τα μέχρι τότε δεδομένα για τις φυσικές καταστροφές Ποτέ δεν ξέρουμε τι θα βρούμε, εμείς θα προσπαθήσουμε να προετοιμαστούμε για το καλύτερο Από εκεί και πέρα ο πρώτος βασικός παράγοντας είναι το μέγεθος της καταστροφής Και το δεύτερο είναι ο άνθρωπος».
