Οι αντιδράσεις για τη μετατροπή του 6ου Γυμνασίου Ευόσμου και του 3ου Λυκείου Ευόσμου, δεν έχουν σταματήσει και από ότι παρακολουθούμε τις εντείνονται, καθώς η σχολική κοινότητα δεν έχει πεισθεί και εντοπίζει τα τεράστια προβλήματα που προκύπτουν από αυτή την απόφαση, λόγω έλλειψης σχολικών μονάδων στον δήμο.

Συγκεκριμένα…

σήμερα κατάληψη έχουν το 1ο Γυμνάσιο Ευόσμου, το 2ο Γυμνάσιο Ευόσμου και το 2ο Γελ Ευόσμου. Όλοι καταλαβαίνουν το μεγάλο πρόβλημα με τις ήδη υπερπλήρες αίθουσες, τις αίθουσες σε υπόγεια σχολεία, τις kibo αίθουσες και λογικά απορούν οι γονείς που θα φοιτήσουν τα παιδιά τους.