Ο Βασίλης Βόγγαλης, πρώην αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών και Οργάνωσης της διοίκησης Αλεξανδρίδη, ο οποίος έχει παραιτηθεί και ανεξαρτητοποιηθεί, απάντησε στην απρόσκλητη είσοδο του δημάρχου στην κοπή πίτας του Σωματείου Εργαζομένων Δήμου Κορδελιού Ευόσμου και την παρέμβαση που έκανε στην εκδήλωση τους…

“Ο Ιδιοκτήτης του Δήμου Κορδελιού-Ευόσμου ξαναχτύπησε!!!! 

Ο κύριος Αλεξανδρίδης συνεχίζει να συμπεριφέρεται ως ιδιοκτήτης του Δήμου. 
Την Πέμπτη 6-2-2025, πήγε στη συνέλευση των εργαζομένων απρόσκλητος, συνοδευόμενος από τους αντιδημάρχους και τους ειδικούς συνεργάτες του, μεταξύ των οποίων και οι δύο δημοσιογράφοι του. 
Όπως ανέφερε, πήγε ( απρόσκλητος ) γιατί, αφού παραχώρησε την αίθουσα και επέτρεψε στους εργαζομένους να ασκήσουν τα συνδικαλιστικά τους καθήκοντα, θεώρησε ότι έχει κάθε δικαίωμα να είναι παρόν. 
Λογικό κατά το Δήμαρχο, την ιδιοκτησία του τους παραχώρησε, ποιοι είναι αυτοί οι “κάποιοι” όπως αποκάλεσε τους εκπροσώπους των εργαζομένων, που θα του πούνε ότι δεν μπορεί να είναι στη συνέλευση τους. 
Στην τελευταία συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, απευθυνόμενος στους εκπαιδευτικούς που βρίσκονταν στην αίθουσα και διαφωνούσαν με τα Ωνάσεια Σχολεία, τους είπε το εξής ανήκουστο, “δε φτάνει που σας κάναμε τη χάρη και σας φωνάξαμε “. Χάρη, τους έκανε ο Δήμαρχος και κατά τον ίδιο, είναι λογικό, αφού θεωρεί το Δήμο ιδιοκτησία του. 
Πριν από την έναρξη όμως της συνεδρίασης, είχε βάλει τον αντιδήμαρχο κύριο Αιβαζίδη στην πόρτα και δεν άφηνε τους πολίτες να μπούνε στο Δημαρχείο. Λογικό κατά το Δήμαρχο, ιδιοκτησία του είναι, όποιον θέλει βάζει μέσα. 
Αν μη τι άλλο, μέχρι και το 2028 δεν θα πλήξουμε. Το βλέπω πολύ δύσκολο να κάνει Πρωταγωνιστή στην Αυτοδιοίκηση το Δήμο Κορδελιού-Ευόσμου ο Δήμαρχος. Το πιθανότερο είναι, να γίνουμε σενάριο ως Δήμος για μαύρη κωμωδία και να Πρωταγωνιστήσουμε σε θέατρο και κινηματογράφο.”