H επικεφαλής του συνδυασμού Μαζί στην Ανάπτυξη του Ελ. Κορδελιού – Ευόσμου, Μαρία Μανούκα, τοποθετήθηκε για τον πρώτο χρόνο θητείας της νέας διοίκησης του δήμου, κρίνοντας πως ο δήμος έχει μείνει στάσιμος με ελλείψεις σε όλους τους τομείς και χωρίς σχέδιο για το μέλλον.
Αναλυτικά…
“Ο δήμος παραμένει στάσιμος με ελλείψεις σε όλους τους τομείς και χωρίς σχέδιο για το μέλλον. Τα μεγάλα λόγια και οι υποσχέσεις περί έργων και βελτίωσης της καθημερινότητας των πολιτών παραμένουν κενά και ανεκπλήρωτα. Η διοίκηση αυτή δεν παρουσίασε καμία στρατηγική ανάπτυξης, κανένα καινοτόμο έργο ή δράση που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες των πολιτών. Αντίθετα, εξακολουθεί να λειτουργεί με παραδοσιακές μεθόδους που αδυνατούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πολιτών.
Η αυθαιρεσία στις αποφάσεις, οι συνεδριάσεις χωρίς σεβασμό στους κανόνες, και η επιλεκτική αντιμετώπιση των αιτημάτων των παρατάξεων μαρτυρούν μία θητεία χωρίς σεβασμό στα θεσμικά όργανα”.*Δημοσιεύθηκε στη «ΜτΚ» στις 02.02.2025
“Ο δήμος παραμένει στάσιμος με ελλείψεις σε όλους τους τομείς και χωρίς σχέδιο για το μέλλον. Τα μεγάλα λόγια και οι υποσχέσεις περί έργων και βελτίωσης της καθημερινότητας των πολιτών παραμένουν κενά και ανεκπλήρωτα. Η διοίκηση αυτή δεν παρουσίασε καμία στρατηγική ανάπτυξης, κανένα καινοτόμο έργο ή δράση που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες ανάγκες των πολιτών. Αντίθετα, εξακολουθεί να λειτουργεί με παραδοσιακές μεθόδους που αδυνατούν να ανταποκριθούν στις ανάγκες των πολιτών.
Η αυθαιρεσία στις αποφάσεις, οι συνεδριάσεις χωρίς σεβασμό στους κανόνες, και η επιλεκτική αντιμετώπιση των αιτημάτων των παρατάξεων μαρτυρούν μία θητεία χωρίς σεβασμό στα θεσμικά όργανα”.*Δημοσιεύθηκε στη «ΜτΚ» στις 02.02.2025
