Με μεγάλη συμμετοχή γονέων πραγματοποιήθηκε η χθεσινή πορεία από τις σχολικές εγκαταστάσεις του 3ου Λυκείου και 6ου Γυμνασίου Ευόσμου (που έχουν επιλεχθεί για μετατροπή τους σε Ωνάσεια, χωρίς να υπάρχουν αίθουσες υποδοχής των μαθητών που θα αναγκαστούν να αποχωρήσουν από το σχολείο τους) με την κατάταξη στο Δημαρχείο Κορδελιού – Ευόσμου.

Υπήρξε μήνυμα…

Όπως «οι γονείς δεν μένουν αμέτοχοι» και άπαντες, ζητούν να μην μετατραπούν σε Ωνάσεια τα σχολεία τους προτού κατασκευαστούν νέες κτηριακές εγκαταστάσεις για να φοιτήσουν οι μαθητές, γιατί δεν χωρούν οι μαθητές στις ήδη επιβαρυμένες σχολικές εγκαταστάσεις με υποθέσεις και kibo αίθουσες.

Να θυμίσουμε επίσης, πως έχει ήδη επιδοθεί εξώδικη δήλωση στον δήμαρχο από τους Συλλόγους όπως δημοσιεύτηκε στο  ΈΚΤΑΚΤΟ: Δόθηκε εξώδικη δήλωση στον δήμαρχο από τους Συλλόγους Γονέων .

Η ενημέρωση από το 6ο Γυμνάσιο Ευόσμου είναι η εξής

«Ευχαριστούμε όλους τους γονείς για τη μεγάλη τους συμμετοχή στη χθεσινή
πορεία
. συμβούλιο της Τρίτης 18/2/2025.”

Η ενημέρωση από το 3ο Λύκειο Ευόσμου είναι η εξής
“Υπήρξε μεγάλη συγκέντρωση από γονείς, κάτι που έδειξε πως οι γονείς δεν μένουν αμέτοχοι. Περιμένουμε τη Δευτέρα που θα αποφασιστεί ποια σχολή θα ξεκινήσουν, για τις επόμενες κινήσεις.

Οι φωτογραφίες είναι από τον Σύλλογο Γονέων 3ου Λυκείου, τον Σύλλογο Γονέων 6ου Γυμνασίου και από την Μαρίνα Σαμαρτζίδου