Ο Βασίλης Βόγγαλης, πρώην αντιδήμαρχος Διοικητικών Υπηρεσιών και Οργάνωσης της διοίκησης Αλεξανδρίδη, ο οποίος έχει παραιτηθεί και ανεξαρτητοποιηθεί, τοποθετήθηκε για την πρωτότυπη ανάρτηση βίντεο που ανέβασε ο αντιδήμαρχος τεχνικών υπηρεσιών Στυλιανός Διακάκης, με την βοήθεια ειδικού συνεργάτη του δημάρχου.
Η τοποθέτηση του έχει να κάνει…
με την έλλειψη ενημέρωσης πως ο συγκεκριμένος δημότης είναι ειδικός συνεργάτης, για την ευθύνη του δημάρχου που με την στάση του έστειλε μήνυμα ότι η επικοινωνία είναι το παν, χωρίς να τους αφήνει να πάρουν πρωτοβουλίες για να ασκήσουν τα καθήκοντα τους, τους κρατάει αμέτοχους από τις πολιτικές αποφάσεις και μόνος του αποφασίζει και διατάσει, χωρίς να τους ενημερώνει καν.
Αναλυτικά η τοποθέτηση…
“Ο αντιδήμαρχος τεχνικών υπηρεσιών κύριος Διακάκης, παρέλειψε να αναφέρει ότι ο “συγκεκριμένος” δημότης, είναι έμμισθος ειδικός συνεργάτης του Δημάρχου σε θέματα της τεχνικής υπηρεσίας στην οποία προΐσταται.
Η ευθύνη γι’ αυτό το κατήφορο, δεν βαρύνει μόνο τον ίδιο, ο κύριος υπεύθυνος είναι ο Δήμαρχος, ο οποίος από την πρώτη στιγμή που ανέλαβε καθήκοντα, με τη στάση του, έστειλε το μήνυμα και στους αντιδημάρχους του ότι η επικοινωνία είναι το παν, όχι η ουσία.
Αυτό έρχεται να προστεθεί στο ότι, τους έχει ευνουχισμένους από την αρχή, δεν τους αφήνει να πάρουν πρωτοβουλίες για να ασκήσουν τα καθήκοντα τους, τους κρατάει αμέτοχους από τις πολιτικές αποφάσεις και μόνος του αποφασίζει και διατάσει, χωρίς να τους ενημερώνει καν.
Όταν 14 μήνες μετά, δεν μπόρεσε ο Δήμαρχος να τους κάνει ομάδα και το μόνο που κάνουν είναι να πηγαίνουν στα Δημοτικά Συμβούλια και να ψηφίζουν ότι αποφάσισε ο Ηγεμόνας, τότε, η κατάληξη είναι αυτή που φαίνεται στο παρακάτω βίντεο.
Έχουν επιδοθεί όλοι/ες τους σε ένα αγώνα δρόμου, ποιός/α θα αυτοπροβληθεί περισσότερο στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για να αποκομίσει ψηφαλάκια για τις επόμενες εκλογές. Αν αυτό δεν είναι ΚΑΤΑΝΤΙΑ κύριε Δήμαρχε, τότε τι είναι;;;;;
Υ.Γ. 1 για να είμαι εντάξει, θα πρέπει να εξαιρέσω την αντιδήμαρχο οικονομικών κυρία Πουρσανίδου, η οποία προσπαθεί, πασχίζει καθημερινά αγόγγυστα, διαβάζει, ενημερώνετε και αντιστέκεται σθεναρά στην προσπάθεια ευνουχισμού της από το Δήμαρχο, χωρίς να επιδιώκει την αυτοπροβολή της.
Υ.Γ. 2 εάν και τώρα δεν έχετε καταλάβει κύριε Δήμαρχε, σε τι κατήφορο οδηγείτε τους συνεργάτες σας και τις συνέπειες που μπορεί να έχει αυτό στη λειτουργία του Δήμου μας, τότε δυστυχώς δεν θα το καταλάβετε ποτέ.
Υ.Γ. 3 για όλο αυτό που συμβαίνει όμως, ούτε εγώ είμαι άμοιρος ευθυνών, φέρω μεγάλη ευθύνη, γιατί στήριξα τον κύριο Αλεξανδρίδη για να γίνει Δήμαρχος και οφείλω να ζητήσω δημόσια συγνώμη, από όσους και όσες με εμπιστευθήκατε και με στηρίξατε με την ψήφο σας. Ξέρω ότι αυτό δεν αλλάζει κάτι τώρα, όμως, μετά την παραίτηση μου από τη θέση του αντιδημάρχου και την ανεξαρτητοποιήση μου, για όλους τους παραπάνω λόγους και όχι μόνο, νιώθω την ανάγκη να απολογηθώ.
Επίσης, θέλω να διαβεβαιώσω όλους όσους με εμπιστευθήκατε, ότι θα κάνω το καλύτερο που μπορώ από τη θέση του ανεξάρτητου Δημοτικού Συμβούλου, για το καλό της πόλης μας.
Υ.Γ. 4 Το Δήμο Κορδελιού-Ευόσμου, είναι δεδομένο πλέον, ότι δεν θα τον κάνει Πρωταγωνιστή ο Δήμαρχος, γιατί όπως λέει και ο σοφός λαός, η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται. Ο ίδιος και οι συνεργάτες του όμως, είναι σίγουρο ότι θα Πρωταγωνιστήσουν στο θέατρο, ξεπερνώντας ακόμη και τον πρώην Δήμαρχο κύριο Μανδαλιανό, ο οποίος είναι ερασιτέχνης ηθοποιός.
Υ.Γ. 5 Άλλο κακό να μη μας βρει!!”
Το βίντεο είναι στο λινκ που ακολουθεί
https://www.facebook.com/reel/3854680331450543
