Ο Οδυσσέας Κορδελιού δεν κατάφερε να κερδίσει ένα θετικό αποτέλεσμα στο εκτός έδρας παιχνίδι με αντίπαλο την ομάδα του Ανατολικού, χάνοντας 3 – 2. Ήταν το ντέρμπι της αγωνιστικής με πέντε γκολ, αλλά το αποτέλεσμα αδικεί την ομάδα του Κορδελιού από την εξέλιξη του αγώνα.
Οι γηπεδούχοι μπήκαν δυνατά στο πρώτο ημίχρονο και προσπάθησαν να εκμεταλλευτούν την έδρα τους, για να πάρουν τη νίκη. Οι φιλοξενούμενοι, όσο περνούσε η ώρα ισορρόπησαν το παιχνίδι και δημιούργησαν προϋποθέσεις για τελικές ευκαιρίες, αλλά δεν ήταν αποτελεσματικές. Οι παίκτες του Ανατολικού κατάφεραν στην διάρκεια του πρώτου ημιχρόνου να σκοράρουν δύο φορές και να μείνει το 2 – 0 μέχρι την λήξη του ημιχρόνου.
Στο δεύτερο ημίχρονο οι παίκτες του Οδυσσέα Κορδελιού προσπάθησαν να κάνουν τη μεγάλη τους προσπάθεια για να ανατρέψουν το αποτέλεσμα και μπήκαν πολύ δυνατά, έχοντας την κατοχή και σε μεγάλο μέρος του ημιχρόνου, η μπάλα παιζόταν στο μισό γήπεδο των γηπεδούχων. Ο Μαριάκης στο 54ο λεπτό του αγώνα μείωσε για την ομάδα του Κορδελιού, κάνοντας το σκορ 2 – 1 και συνέχισαν να πιέζουν για να “γυρίσουν” το παιχνίδι. Αφού δημιουργήθηκαν πολλές φάσεις για τους φιλοξενούμενους, κόντρα στη ροή του παιχνιδιού, σε αντεπίθεση γράφτηκε το 3 – 1 για την ομάδα του Ανατολικού. Οι παίκτες του Οδυσσέα Κορδελιού συνέχισαν να πιέζουν και να έχουν την κατοχή της μπάλας, αλλά δεν στάθηκαν τυχεροί στο τέλος των φάσεων. Το μόνο που κατάφεραν ήταν στο 89ο λεπτό να μειώσουν ξανά σε 3 – 2 με το γκολ του Κολοσίδη, ένα σκορ που έμεινε στις καθυστερήσεις.
Ο Παναγιώτης Παπαδόπουλος επέλεξε για αρχική ενδεκάδα του αγώνα τους Λεφάκη, Μαριάκη, Παυλάκη, Βουξανι, Πιστόπουλο, Καλαϊτσίδη. Μωυσίδη, Γιαγτζίδη, Γιαννιώτη, Αλέξη και Δήμου, ενώ από τη θέση του αναπληρωματικού έπαιξαν ο Παπαδόπουλος Ο οποίος μπήκε στο 23ο λεπτό, ο Κολοσίδης και η Χρόνη που μπήκε στην έναρξη του δεύτερου ημιχρόνου και στο 63ο λεπτό οι Πότσι και Γκάτζο.
Η βαθμολογία του πρωταθλήματος

