Ο Θανάσης Κοκονάς, επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης Κορδελιού Ευόσμου, στην τοποθέτηση του για τον ρόλο του Συμπαραστάστη του Δημότη και της Επιχείρησης, ανέφερε μεταξύ άλλων πως ο θεσμός αυτός δεν θα λύσει τα δεκάδες προβλήματα που αντιμετωπίζουμε και πως αποδυναμώνει τις σχέσεις των κατοίκων και των διεκδικήσεων τους, γιατί οι κάτοικοι έχουν τρόπους να διεκδικήσουν αναφέροντας δύο εύστοχα παραδείγματα.

Αναλυτικά…

“Καλησπέρα σε όλους.

Εμείς όπως πάντα θα διαφοροποιηθούμε με αυτά που ακούσαμε.

Όχι γιατί είμαστε αυτοί που ξεχωρίζουμε, αλλά γιατί πραγματικά αναρωτιόμαστε αυτός ο θεσμός, ο Συμπαραστάτης του Δημότη και του Επιχειρηματία που δεν λειτουργεί τόσα χρόνια στον δήμο μας, που δεν λειτουργεί σε άλλους περίπου είκοσι δήμους σε όλη την Ελλάδα, τι πρόβλημα δημιούργησε στους κατοίκους της περιοχής;

Ήρθαν δηλαδή κάποιοι εδώ και μας έλεγαν παιδιά δεν έχετε Συμπαραστάτη και δεν μπορούμε να λειτουργήσουμε, βάλτε Συμπαραστάτη;

Εμείς τι λέμε ως Λαϊκή Συσπείρωση.

Ο θεσμός αυτός στην ουσία έρχεται να αποδυναμώσει τις σχέσεις ανάμεσα στους κατοίκους και στις διεκδικήσεις. Οι κάτοικοι έχουν τρόπους να διεκδικήσουν. Έχουν τους Συλλόγους, έχουν τα Σωματεία τους, όταν κάτι βρίσκουν απέναντι στον δήμο, υπάρχουν τρόποι.

Σίγουρα όμως συνάδελφοι και θα το πω και στους υποψηφίους εδώ, ο θεσμός αυτός δεν θα λύσει τα δεκάδες προβλήματα που έχουμε να αντιμετωπίσουμε.

Για σκεφτείτε ένα παράδειγμα, σε αυτόν που θα εκλεγεί να έρθουν εδώ οι κάτοικοι και να πουν έχουμε πρόβλημα με τα ΕΛΠΕ, δεν μπορούμε να ανασάνουμε, κάντε κάτι. Θα το λύσει ο Συμπαραστάτης του Δημότη!

Θα έρθουν εδώ οι επιχειρηματίες και θα σας πουν δεν τα βγάζουμε πέρα, οι μεγάλες επιχειρήσεις μας έχουν τσακίσει. Θα σας το λύσει ο Συμπαραστάτης του Δημότη!

Προφανώς εμείς δεν θα συμμετέχουν καν στην ψηφοφορία με αυτό τον τρόπο και το δηλώνουμε από εδώ πως αυτός ο θεσμός δεν πρόκειται να λύσει τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι.”

;