Του Πέτρου Λεμπετλή (δημοσιογράφος που ασχολείται με τα θέματα του δήμου Κορδελιού Ευόσμου)

“Η παράκαμψη μιας ομόφωνης απόφασης της Κοινότητας Ελευθερίου-Κορδελιού από τον Δήμαρχο δεν αποτελεί απλώς μια διοικητική παράλειψη, αλλά μια σαφή ένδειξη για το πώς αντιλαμβάνεται τη συνεργασία με τα θεσμικά όργανα του Δήμου. 

Όταν οι αποφάσεις των συλλογικών οργάνων καταλήγουν να μην εφαρμόζονται ή να αγνοούνται χωρίς καμία εξήγηση, στο χωριό μου λένε (στο Κουκλουτζά δηλ)… “πιάσε το αυγό και κούρευτο” 

Το ερώτημα που τίθεται δεν είναι μόνο θεσμικό, αλλά βαθιά πολιτικό. 

Υπάρχει πραγματική πρόθεση για διάλογο και σεβασμό των θεσμών, ή η αυτοδιοίκηση λειτουργεί με βάση προσωπικές επιλογές και σκοπιμότητες; 

Όλοι οι κοινοτικοί σύμβουλοι, όλων των παρατάξεων, (κυρίως βέβαια της διοικούσας παράταξης) καλούνται να τοποθετηθούν ξεκάθαρα. 

(Αν όχι, να έπρεπε ήδη να έχουν παραιτηθεί) 

Συμφωνούν με αυτή την πρακτική ή θεωρούν ότι οι αποφάσεις που συνυπέγραψαν πρέπει να έχουν δεσμευτικό χαρακτήρα; “