Σήμερα Τετάρτη και αύριο Πέμπτη (26-27/03) έχει προγραμματιστεί εξόρμηση από το επιτελείο του ΠΑΣΟΚ για αυτοψία σε έργα υποδομής καθώς και πολιτική συζήτηση για όλα τα ζητήματα που αφορούν την περιοχή.

Συγκεκριμένα…

την Τετάρτη ο τομέας των Υποδομών του Κινήματος, η Νομαρχιακή Επιτροπή ΠΑΣΟΚ-Κίνημα Αλλαγής, η Δημοτική Οργάνωση Ευόσμου-Κορδελιού, παρουσία των Βουλευτών Τάσου Νικολαίδη και Ράνιας Θρασκιάς, έργα ποιότητας στο Δήμο Ευόσμου-Κορδελιού, όπου θα ελέγξει και θα ανακοινώσει τη ζωή της.

Επίσης, την Πέμπτη στις 19:00 στο Δημαρχείο Ευόσμου-Κορδελιού, παρουσία του μέλους του Πολιτικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ Γιάννη Μεμάρογλου, θα πραγματοποιηθεί συζήτηση για τα ζητήματα που αφορούν την περιοχή αλλά και τις μεγαλύτερες πολιτικές.