Στα κόκκινα το δημαρχείο Κορδελιού – Ευόσμου, ως ένας φόρος τιμής…

στο αίμα των 353.000 αθώων θυμάτων της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.

Δελτίο τύπου