Ο Αλέξανδρος Φερραίος, γενικός γραμματέας του δήμου Κορδελιού Ευόσμου, σε χθεσινοβραδινή δημοσίευση του, σε μέσο διαδικτυακής επικοινωνίας, αναφέρθηκε στα εγκαίνια του κτιρίου που στεγάζεται πλέον το ειδικό σχολείο, με τον εξής τρόπο…

“Σήμερα, 19 Μαΐου 2025, είναι μια μέρα χαράς και δικαίωσης για την εκπαιδευτική μας κοινοτητα και τη διοίκηση μας. Μετά από δύο δεκαετίες προσπαθειών, εγκαινιάσαμε το κτίριο του ΕΕΕΕΚ Ελευθερίου – Κορδελιού, ένα σύγχρονο και ασφαλές περιβάλλον για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς μας.
Το νέο σχολείο, συνολικής έκτασης περίπου 900 τ.μ. με μεγάλη αυλή, στεγάζεται στην οδό Χρυσοστόμου Σμύρνης 25, σε χώρο που παλαιότερα λειτουργούσε ως φυσιοθεραπευτήριο και ανακαινίστηκε πλήρως για να καλύψει τις ανάγκες της ειδικής εκπαίδευσης.
Η μεταστέγαση αυτή, αν και προσωρινή, αποτελεί ένα σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της οριστικής επίλυσης του προβλήματος στέγασης του ΕΕΕΕΚ, με στόχο την κατασκευή νέου σχολείου πάνω από την περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους όσους συνέβαλαν σε αυτό το εργο.
Συνεχίζουμε με την ίδια αποφασιστικότητα, γιατί κάθε παιδί αξίζει ένα περιβάλλον που να στηρίζει τα όνειρά του”